MADinMedia | Sephora
7345
portfolio_page-template-default,single,single-portfolio_page,postid-7345,ajax_fade,page_not_loaded,smooth_scroll,,qode-theme-ver-2.5,wpb-js-composer js-comp-ver-4.4.2,vc_responsive
 

Sephora

Category

Digital advertising

About This Project

O στόχος της εταιρίας SEPHORA ήταν η ενίσχυση της επισκεψιμότητας στα σημεία πώλησης και η αύξηση των πωλήσεων στα ομώνυμα προϊόντα. Το εξειδικευμένο προσωπικό μας, μελετώντας προσεκτικά τις ανάγκες της επιχείρησης και το “Look and Feel” των σημείων πώλησης, πρότεινε την υλοποίηση και προβολή δεκαπενθήμερης proximity προωθητικής ενέργειας, αξιοποιώντας το δίκτυο οθονών των Digital Outdoor Media Flocafe & Everest.

Η ενέργεια υλοποιήθηκε βάσει γεωγραφικών κριτηρίων και χαρτογράφησης, συνδυάζοντας συγκεκριμένα σημεία πώλησης Sephora με τα αντίστοιχα σημεία Flocafe και Everest. Ο βασικότερος στόχος της ενέργειας ήταν να οδηγήσουμε τους καταναλωτές των Everest και Flocafe στα σημεία πώλησης της Sephora, προσφέροντάς τους ισχυρό κίνητρο. Το κεντρικό μήνυμα της ενέργειας ήταν ότι: «Όλοι κερδίζουν».

Ο μηχανισμός της ενέργειας ήταν εύκολος, απλός και κατανοητός για τον καταναλωτή, μια και το συγκεκριμένο κοινό είναι ήδη εξοικειωμένο με την τεχνολογία. Ο καταναλωτής -με κάθε αγορά του από τα Flocafe και τα Everest- έπαιρνε στην κατοχή του ένα εκπτωτικό κουπόνι από την εταιρία Sephora, σε digital μορφή, κατεβάζοντάς το στο κινητό του τηλέφωνο μέσω από ειδικής εφαρμογής (minisite) -που είχε στηθεί για τις ανάγκες της ενέργειας- ή σε offline μορφή από τα ταμεία των Everest και Flocafe. Ο καταναλωτής είχε τη δυνατότητα να το εξαργυρώσει άμεσα, αφού ήδη βρισκόταν δίπλα στο σημείο πώλησης Sephora. Παράλληλα, με την προωθητική ενέργεια υλοποιήσαμε mobile διαγωνισμό, με στόχο την αύξηση της βάσης δεδομένων.

Οι ενέργειες επικοινωνήθηκαν με video spots από τις οθόνες των συγκεκριμένων δικτύων και το περιεχόμενό τους είχε “call for action”, ενώ ήταν άμεσο και κατανοητό για τον καταναλωτή.
Τα αποτελέσματα της proximity προωθητικής ενέργειας είναι απόλυτα μετρήσιμα. Το αποτέλεσμα ήταν επιτυχές, καθότι ενίσχυσε την επισκεψιμότητα των σημείων πώλησης της Sephora, βελτίωσε τα ποσοστά αυθόρμητων αγορών (αφού το κίνητρο δημιούργησε ανάγκη στον καταναλωτή), αύξησε θεαματικά τις πωλήσεις, ενώ παράλληλα ενίσχυσε την αναγνωρισιμότητα της ομώνυμης μάρκας Sephora.