MADinMedia | Tetra Pak
7348
portfolio_page-template-default,single,single-portfolio_page,postid-7348,ajax_fade,page_not_loaded,smooth_scroll,,qode-theme-ver-2.5,wpb-js-composer js-comp-ver-4.4.2,vc_responsive
 

Tetra Pak

Category

Interactive

About This Project

Η εταιρία Tetra Pak απευθύνθηκε σε εμάς και ζήτησε τη δημιουργία ενός διαγωνισμού στα Social Media με στόχο να αναδείξει τη σημασία που δίνει η εταιρία στην πιστοποίηση Forest Stewardship Council (FSC). Το FSC είναι ένας διεθνής, μη κερδοσκοπικός οργανισμός που προωθεί την υπεύθυνη διαχείριση των δασών μέσα από τη βιώσιμη δασοκομία. Παράλληλα, προωθεί μια περιβαλλοντικά κατάλληλη, κοινωνικά επωφελή και οικονομικά βιώσιμη διαχείριση των δασών του πλανήτη.

Η πιστοποίηση FSC παρέχει τη σύνδεση μεταξύ της υπεύθυνης διαχείρισης των δασών και της κατανάλωσης προϊόντων που προέρχονται από το δάσος (όπως, ξυλεία, χαρτί κ.λπ.), επιτρέποντας στους μεν καταναλωτές να αγοράζουν προϊόντα που προστατεύουν το περιβάλλον και την ανθρώπινη αξία και στις δε επιχειρήσεις να προσδίδουν αξία στα προϊόντα τους.

Η Tetra Pak, πέρα από την πιστοποίηση, θέλησε να προβάλει το οικολογικό προφίλ της, όπως και τις πρωτοβουλίες που έχει αναλάβει παγκοσμίως για την προστασία των δασών.

Σε αυτό το πλαίσιο και με τη συνεργασία του Οργανισμού WWF, δημιουργήσαμε το διαγωνισμό με τίτλο: «Υποστήριξε τον Αρχικό σου Δρυμό», αναπτύσσοντας και ειδική Facebook εφαρμογή. Μέσω της συγκεκριμένης εφαρμογής, ο χρήστης σύλλεγε πόντους κάθε φορά που μάζευε υποστηρικτές για το δρυμό, ανέβαζε φωτογραφίες του δρυμού, έκανε σχόλια ή/και δημοσίευε πληροφορίες για το διαγωνισμό σε άλλα site. Ο βασικός στόχος ήταν να συγκεντρώσει όσο το δυνατόν περισσότερους πόντους για τον εθνικό δρυμό που υποστήριζε.

Το αποτέλεσμα ήταν να μαζευτούν πάνω από 500.000 πόντοι, οι οποίοι εξαργυρώθηκαν με τη μορφή παροχών από την εταιρία στους εθνικούς δρυμούς. Ταυτόχρονα, ο κάθε υποστηρικτής μέσα από ειδικά badges μπορούσε να αναρριχηθεί στη βαθμίδα, ξεκινώντας από δασοφύλακας και φτάνοντας μέχρι chief ranger. Επίσης, ο χρήστης είχε τη δυνατότητα να κερδίσει δώρα ανάλογα με τον αριθμό των πόντων που μάζευε μέσα από τη δράση του για τον εθνικό δρυμό.

Η εταιρία μας κατάφερε να αυξήσει τα “Likes” της Facebook Fan Page της εταιρίας Tetra Pak και παράλληλα να προβάλει σε ένα μεγάλο αριθμό ανθρώπων τις δράσεις της Tetra Pak ως προς την προστασία των δασών και τη σημασία του πιστοποιητικού FSC.